همایش طبیب دلها با همکاری بنیاد نخبگان و موسسه اندیشه های ماندگار و با حضور مسئول تیم معالج حضرت امام (ره) و مسئولین استانی برگزار شد

خبرنگاریزدفردا :همایش طبیب دلها با حضور دکتر سید حسن عارفی مسئول تیم معالج حضرت امام (ره) در سالن مفاخر بنیاد نخبگان استان و با حضور جمع کثیری از مسئولین استانی و نخبگان استان برگزار شد.

سید حسن عارفی در این همایش ضمن بیان خاطراتی از 11 سال حضور در کنار حضرت امام(ره)اظهار داشت: عامل اصلی که باعث شد سعادت حضور در کنار حضرت امام(ره) را داشته باشم ، بیماری ایشان بود ولی از همه مهمتر وآنچه باعث شد از آنچه بوده ام بهتر شوم ،برخورد و رفتار بزرگوارانه ایشان بود.

مسئول تیم معالج حضرت امام (ره) به خصوصیات بارز ایشان، همچون شجاعت ، نظم ، هوش سرشار ، مهربانی ، بخشش و.... اشاره کرد و افزود: حضرت امام (ره) نمونه کامل یک انسان و استاد کامل بودند ، ظاهر و باطن ایشان یکی بود و آنچه در اخلاق بیان می کردند بخوبی و بصورت کامل خود نیز انجام می دادند و همین رفتار ایشان عامل تاثیرگذاری و حاکمیت بر قلب مردم بود.

در ابتدای این همایش فتاحی معاون بنیاد نخبگان با اشاره به افتخارات ، عزت و سربلندی ایران اسلامی گفت: همه این افتخارات نتیجه حرکات خدایی و خالصانه حضرت امام (ره) بوده است و بنیاد ملی نخبگان سعی دارد تا با برگزاری چنین همایش هایی به تبیین افکار و اندیشه های چنین بزرگانی و انتقال آنها به جوانان و نخبگان بپردازد.

شایان ذکر است در این مراسم با حضور دکتر فروزان نیا ، رضایی معاون استاندار تمثال بادگیر به عنوان یادبود به دکتر سیدحسن عارفی اهدا شد.

شایان ذکر است در این همایش رضایی معاون استاندار ، امامی مشاور هنری استاندار ، عبدالحسین زاده مشاور بانوان استاندار ، شرف الدینی معاون جوانان، اسد زاده رییس سازمان حج و زیارت ، حجت الاسلام و المسلمین میر رحیمی مسئول بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حوزه علمیه استان و ... نیز حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا